maanantai 29. marraskuuta 2010

Etuajassa

Minullapa on jo huomenna ilmestyva Kotiliesi! Mukavaa etta laittavat
postiin ajoissa. Usein se tulee juuri sina ilmestymispaivana, harvoin aikaisemmin.
Lehti on tullut minulle jo kymmenisen vuotta (kiitos Riitta), eika koko aikana ole
mennyt hukkaan kuin yksi numero. Senkin sain erikoslahetyksena, kun toimituksesta
kauniisti pyysin.
Mummoni oli Kotileden tilaaja jo 1920-luvulla, kun lehti sai alkunsa. Niita vanhoja
lehtia lueskelin aitassa kesalomilla sadepaivina . Sittemmin lehti tuli aidilleni
vuosikaudet, ja nyt minulle tanne kauas.
Anoppinikin pyytaa lehtia lainaksi, vaikkei kielta ymmarrakaan! Han tykkaa katsella
suomalaista sisustusta ja tyylia, puutarhoja ja ruokaohjeiden kuvia.

10 kommenttia:

Jael kirjoitti...

Onnekas sinä! Olin aikoinani Suomessa Kotilieden tilaaja;hyvä lehti! Mitä muuten maksaa tänne asti tilattuna?
Oletko tulossa itsenäisyyspäivänä 6 päivä kirjastoon?

anumorchy kirjoitti...

Hinnasta en ole ihan varma, kun se on lahja siskoltani. Luulisin etta puolta enemman kuin Suomeen tilattuna.
Kirjastosta en viela osaa varmaksi sanoa, yritan. Mihin kellonaikaan se on auki?

Jael kirjoitti...

Klo 17 eteenpäin....Tulisit nyt,niin tavattaisiin vihdoinkin....

Sateenkaari kirjoitti...

Kotiliesi on hyva lehti,ja toinen hyva on Kotivinkki,jonka tilaaja mina olen aikaisemmin ollut vuosia.Tuli se jonkin aikaa tanne Turkkiinkin,mutta ei talla hetkella.

SaaraBee kirjoitti...

Äidille tuli aina Kotiliesi. Minulle hän tilasi Kodin Kuvalehden lahjaksi. Pidän kovasti.

ebrufin kirjoitti...

Kotiliesi on tosi kiva lehti, ja mummoni luona minakin siihen tutustuin:)

Allu kirjoitti...

Minun äidille tuli myös Kotiliesi ja ostan aina irtonumeron, kun olen Suomessa.

Leena Lumi kirjoitti...

Anu, kiva juttu että saat nauttia oikein perinteisestä suomalaisesta lehdestä. Siinä on joulukin aina niin idylliä. Anopille tuli Kotiliesi aina.

mizyéna kirjoitti...

Mulle ei tule tällä hetkellä mitään lehtiä suomesta. Mutta saan aina silloin tällöin lomailijoiden mukana. Tuossa lehdessä silmiini osui kiinnostava juttu Milonoffien perheestä. Tuttu perhe minulle henkilökohtaisesti eli mielellään jutun olisin lukaissut :)

Miranda kirjoitti...

Kotiliesi on minunkin suosikkini.