maanantai 9. maaliskuuta 2015

Tapio Rautavaaran muistolle

Tana vuonna tulee 100 vuotta Tapio Rautavaaran syntymasta.
Han oli isani suosikkilaulaja. Vuotta nuorempi.
Mielestani pikkaisen saman nakoinenkin.
Tata miehekasta aanta ja kauniita lauluja on mielestani aina kiva kuunnella.
Isannankin olen jo totuttanut naihin ja usein kuunnellaan automatkoilla. .
Voisin lisata tahan enemmankin linkkeja.  Niin monta kaunista laulua.
Tuo haavalssi varsinkin on ihan mahtava! Ja missa Kulkuri ja kissa ja
Hentriikan surumarssi. ja muita upeita!




6 kommenttia:

Sirokko kirjoitti...

Rautavaara oli vanhaemman polven suosikki meilläkin. Huvitti kun muut ikäiseni kuuntelivat Beatlesia ja minä Rautavaaraa, olin nuorena tyttönä kovin ihastunut myös tukkilaisromantiikkaan :D

Jael kirjoitti...

Sulle olisi haaste blogissani....

Paluumuuttajatar kirjoitti...

Minäkin olen kasvanut Suomi-iskelmän parissa. Niissä on oma taikansa. Vaikka ei kotona tule kuunneltua, niin radiosta kuullessa tulee sellainen lapsuuden tunnekokemus heti mieleen:).

Blyygi Blumsteri kirjoitti...

Mitäs sanot Olavi Virrasta? Musta ihanaa auton kesämusaa.

anumorchy kirjoitti...

Blyygi,
Virta ei ole minun makuuni, liian sliipattu. Tapsalla on se ihana karheen miehinen luonnollinen aani. Ja laulutkin hauskempia.

Petra kirjoitti...

Isani suosikki, on tavannutkin Rautavaaran kerran nuoruudessaan. Isoisan olkihattua on kuunneltu nuoruudessa aika lailla.