lauantai 6. marraskuuta 2010

Lapsuudesta

Nyt naita lapsuudenajan muistoja sitten...


1. Mitä vastasit pienenä kysymykseen "Mikä sinusta tulee isona?".
Luonnontutkija ja elainlaakari olivat varmaan suunnitelmissa.


2. Mitkä olivat sarjakuvien/piirrettyjen lemppareitasi?
Aku Ankka ilman muuta. Aiti ei niita suostunut lukemaan minulle,
niin oli pakko opetella itse. Olikin sitten tylsaa eka luokalla, kun muut opetteli lukemaan.
Piirrettyja ei ollut, kun isa suostui ostamaan telkkarin vasta kun olin ehka 13-vuotias.
Se olikin sitten paras ja kallein markkinoilla oleva ilmeisesti, ja palveli moitteetta
lahes 30 vuotta.


3. Lempileikkejäsi?
Muoviset "pikkuelaimet" joita minulla oli kymmenittain. Lehmia, possuja, leijonia,
tiikereita, kauriita ja vaikka mita. Kesalla hiekkakasassa ja talvella sisalla pirtin lattialla.
Nuket eivat minua juurikaan kiinnostaneet. Kissojamme myos "koulutin" kovasti.


4. Mistä urheilusta pidit/harrastit?
En pitanyt kai mistaan, ainakaan koulun liikuntatunneilla. Itsekseni retkeilin luonnossa
ja hiihtelinkin vahan.


5. Parhaat synttärisi ja miksi?
Suoraan sanoen, en muista mitaan sen kummempia synttarijuhlia...!


6. Ensimmäinen musiikki-idolisi ?
Taisivat olla englantilaiset Sweet ja Slade yhtyeet. Osmonds-veljesyhtyeen pojat olivat sopoja.
Sammy ja Kirka. Hector. Juice.


7. Paras joululahjasi/ muu lahja, jonka olet saanut?
Kiikarit isalta joululahjaksi. Han ei yleensa lahjoja ostellut, mutta tama oli onnistunut poikkeus.


8. Mitä olisit halunnut elämässäsi tehdä, jota et vielä ole tehnyt?
Olen tehnyt mutten tarpeeksi: Matkustella, lukea ja oppia uusia asioita.

2 kommenttia:

Jael kirjoitti...

Kiva kun säkin tämän laitoit! Yhteisiä juttuja mun muisteloiden kanssa on tuo eläinlääkärisuunnitelma ja Aku Ankka,tietysti;D

SatuSanna kirjoitti...

=D
Idolit ihan samoja kuin minulla.
Slade oli aivan ykkönen!