keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Alennusmyynnissa

Sandaalit piti saada. Niinkuin ei olisi ollut ennestaan ainakin viidet.
Pitkaan olenkin jo ihastellut tietyn kaupan valikoimia.
Tanaan ajattelin ryhtya tuumasta toimeen.
Ja mika yllatys! Olivat tana aamuna alkaneet alennusmyynnin, toinen
pari puoleen hintaan.
Eli ostin tallaiset kukkasandaalit (kuvan vaemmanpuoleiset) mustana,
aniliininpunaisin kukkasin.


Ja toiset tallaiset, vaaleanharmaalla eika talla pinkilla varilla.

Kiva yllatys tuo tarjous. Ei tarvinnut miettia ollenkaan,
ottaisiko vaan yhden parin, vai raaskisiko toisenkin. Myyja
kertoi etta joistain malleista jo puuttuu kokoja,
niin ovat menneet kaupaksi jo eka paivana. Ja minun perustavallinen
38 kokohan loppuu aina ensimmaisena.

Tama firma on myos minulle tuttu jo vuosien takaa.
Kotimaista tekoakin viela, eika mitaan Kiinan
halpatuontia.

6 kommenttia:

Sateenkaari kirjoitti...

ONNEA uusille ja kauniille sandaaleille.Mina olen miettinyt,etta alanko kaytamaan vallan kokonaan kuumalla varvastossuja,mutta pitaa kait yhdet sandaalitkin olla.

Jael kirjoitti...

Kivatn sandaalit,tithadsi! Mulla on uudet teva Naotin sandaalit,jotka sain lahjaksi,nekin ovat ihanat ja hyvät jalassa, Täälläkin muuten on aika lämmintä!

anumorchy kirjoitti...

Kiitos! Toivottavasti ei kovin hankaa alussa. Tyomatkalla on kavelya melkein 20 minuuttia per suunta (ja 3 pysakin verran bussilla). Varpaanvaliin olisi vaikea laittaa laastaria.

Leena Lumi kirjoitti...

Anu, hieno ostos! Olen kenkähullu paimmasta päästä. Yritän parantua;-) Nuo alemmat pinkit on jotnekin ihan mun näköiset...

Allu kirjoitti...

Kivoja kaikki. Minä alussa pelkäsin, että varpaanvälisandaalit hankaa, mutta kyllä ne ainakin mulla aika nopeasti muotuitui ja pehmeni eikä ole ollut ongelmia.

anumorchy kirjoitti...

Nyt on nuo alemmat olleet koko paivan jalassa, eika viela ole rakkoja.